هدف از این جلسه و بهترین شیوه استفاده از این جلسه

برای راحتی سرمایه گذاران و پاسخگویی به نیازهای آنها، در دیده بان ابزارهایی تعبیه شده است که فیلتر یکی از آن ابزارها می باشد.در گام نخست به معرفی ابزارها در دیده بان می پردازیم و در مرحله بعدی گزینه های مختلف سرمایه گذاری ( هم چون سهام، اوراق مشارکت و … ) را مطرح می نماییم.

در پایان این جلسه شما بایستی به خوبی بتوانید از تنظیمات موجود در دیده بان در کنار سایر ابزارها به ویژه خروجی گرفتن از داده های فعلی و تاریخی دیده بان استفاده بهینه نمایید، هم چنین با دید گسترده ای که نسبت به گزینه های سرمایه گذاری پیدا می کنید، با توجه به ملاحظات سرمایه گذاری خود اقدام به تنوع بخشی در سبد سرمایه گذاری خود نمایید.

 

تنظیمات به عنوان ابزاری مهم در دیده بان

در این قسمت همانطور که از نامش پیداست، در رابطه با شیوه نمایش ابزارهای مالی قابل داد و ستد در بورس گزینه هایی مطرح است که دانستن آنها حائز اهمیت می باشد.

قالب نمایش و تهیه خروجی دو ابزار کاربردی دیگر در دیده بان

در قسمت قالب نمایش، شیوه نمایش سهام( به عنوان یک ابزار مالی رایج ) را انتخاب می کنیم، مثلا به صورت کارتی یا … . در قسمت تهیه خروجی نیز می توان از داده های فعلی یا تاریخی ( داده های روزهای معاماتی قبل ) در قالب یک فایل Excel یا html خروجی گرفت.

انواع ایزارهای مالی _ گزینه های سرمایه گذاری مطرح در تنظیمات دیده بان بازار بورس

همانطور که در ادامه خواهید دید، تنوع بسیاری در ابزارهای مالی وجود دارد که ما به جز بورس کالا و اختیار فروش باقی ابزارها را توضیح داده ایم.لازم به ذکر است  که در حال حاضر دو ابزار فوق الذکر کابرد چندانی برای سرمایه گذاران حقیقی ندارد.

 

دانلود فایل های این جلسه